Informasjon om 17. mai

I boksen på høyre ligger program for dagen på skolen og et dokument med diverse informasjon rundt toget.

Oslo kommune har laget en samleside for 17. mai som også har svar på mye man kan finne på å lure på.

Vi håper så mange elever som mulig har lyst til å være med i toget og vise frem den flotte skolen vår. 17. mai toget i byen er et barnetog, og det er ikke anledning for andre enn elever ved skolen å delta, om ikke annet er avtalt med rektor. Voksne fra skolen passer på barna i toget.

Som de fleste sikkert vet er skolen 175 år i år, og i den anledning har vi blitt invitert til Rådhuset for en egen "eksklusiv" fest i etterkant av toget. Vi skal gå som nummer 3 i toget, noe som er med på å gjør at selve gjennomføringen blir enklest mulig. Det blir lite ventetid i forhold til hva man kan forvente om man er lenger bak i rekka. Vi anbefaler komfort fremfor utseende på fottøyet. Påmelding er senest innen fredag 12. mai.

Etter toget i byen og festen i Rådhuset, er det klart for det tradisjonsrike toget i Sørkedalen og moro med mer på skolen.

Vi håper alle får en fin dag!