Sommerferien på SAKS i 2024

I sommerferien har vi heldagsåpent fra siste skoledag, som i år er fredag 21.juni og ut juni måned. SAKS har sommerstengt hele juli måned. Vi åpner igjen torsdag 1. august.

Åpningstiden vår under heldagsåpent er den samme som resten av skoleåret: Fra kl. 07.45 til 17.00.

I sommerferien, og de andre skoleferiene, har vi påmelding til SAKS for å disponere personalet og gi et godt tilbud til elevene. Påmeldingen er digital og dere får lenke i appen Skolemelding. Om man ikke skal bruke SAKS i sommerferien trenger man ikke bruke påmeldingsskjemaet. De som begynner i første trinn trenger ikke melde seg på til heldagsåpent i august. Dere har valgt startdato på SAKS, når dere søkte om plass Aktivitetsskolen.

I Sommerferien er vi på skolen, drar på turer i nærområdet. Vi samarbeider også med Bogstad skole om utflukter og aktiviteter.

Her kan dere laste ned ukeplanen for SAKS i uke 26